Winkelmand
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Ruilen & Retourneren

Veel gestelde vragen

Je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Je hebt minimaal 14 dagen de tijd om je bestelling te annuleren. Annuleren doe je eenvoudig door  je retour aan te melden via ons gratis DHL Return Portal. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om je product retour te sturen naar ons. Je krijgt dan ook het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Bij Kixx heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 30 dagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels, retourneert. Bewaar je retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt.

Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Zodra we jouw retourzending verwerkt hebben sturen we je een e-mail. De verwerking van jouw retourzending kan maximaal 14 dagen duren. Na ontvangst van de e-mail ontvang je binnen enkele dagen het bedrag terug op je rekening.

Kan ik gratis retourneren?

Ja bij Kixx is het retourneren van je bestelling altijd gratis! Het retour sturen van je pakket is gratis wanneer je gebruik maakt van ons DHL Return Portal.

Hoe kan ik mijn items gratis terugsturen via het DHL Return Portal?


Stap 1 Meld je pakket aan via het DHL Return Portal vul bij referentienummer je ordernummer in.
 
Stap 2 Maak een keuze uit zelf een verzendlabel printen of kies voor een QR-code als je geen printer hebt. Je kunt je pakket na het aanmelden naar een DHL Servicepunt bij jou in de buurt brengen.
 
Stap 3 Je ontvangt een bevestiging zodra wij jouw retour verwerkt hebben, vergeet niet om je retourformulier mee te sturen in het pakket.

Kan ik mijn items ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd maar ontvang een herinnering van Riverty?

Het kan zo zijn dat jouw retourzending nog niet volledig is verwerkt binnen de betalingstermijn van Riverty. Riverty staat los van ons, zij weten niet dat jij items hebt geretourneerd. We adviseren je daarom om dit aan te geven in de Riverty app, dan pauzeren zij de factuur tijdelijk. Zo voorkom je eventuele extra kosten. Ook kun je ervoor kiezen om de gehele factuur te betalen, het "te veel" betaalde bedrag ontvang je terug zodra we de retourzending verwerkt hebben..

Is het mogelijk om een sale item te retourneren?

Indien online (sale)aankopen niet aan de verwachtingen voldoen, is er de mogelijkheid om deze te retourneren. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

Kan ik meerdere bestellingen in één retour samenvoegen?

Je kunt meerdere bestellingen in een retourzending voegen. Het is hierbij wel van belang dat de artikelen per order apart worden verpakt met het retourformulier erbij van de betreffende bestelling, zodat we alle benodigde informatie hebben om de zending te verwerken. Bewaar je retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt.

Garantie en service?

Is een item kapot of ben je ontevreden over een product? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice & stuur een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing. Zonder aantoonbaar contactmoment met de klantenservice kunnen wij beschadigde en/of incomplete artikelen niet retour nemen.

Retourvoorwaarden

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 30 dagen.
  • Je hebt minimaal 14 dagen de tijd om je retour aan te melden
  • Na het aanmelden heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je retour te verzenden
  • De terugbetaling hoort binnen 14 dagen plaats te vinden
  • Retourneren via Het DHL Return Portal is gratis. Bij het referentienummer vul je het ordernummer in.
  • Retourneren bij ons hoofdkantoor is gratis.
  • Let op: Het risico van verzenden bij een retourzending is voor de consument. Indien het pakket tijdens de retourzending beschadigt of kwijtraakt is dit voor rekening van de consument.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons hoofdkantoor. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Zonder track en trace code kan er geen onderzoek opgestart worden naar vermiste retourzendingen. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Heb je bezorgkosten betaald? Als je alle artikelen uit je bestelling retourneert, krijg je ook de bezorgkosten terug.
  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met [email protected] en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat.

iDEAL Bancontact MasterCard Visa Achteraf betalen
Webshop Trustmark