Winkelmand
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Retourneren

Bezorgen

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Binnen Nederland vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 3,99. Bij besteding van minimaal € 49,- is de verzending gratis. Voor België bedragen de verzendkosten € 3,99. Voor België is van toepassing dat verzending gratis is bij besteding van minimaal € 75,-

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Wij streven ernaar om alle bestellingen die op werkdagen vóór 20:00 zijn geplaatst én betaald, dezelfde dag nog te versturen. Heb je hierna of tijdens het weekend een bestelling geplaatst, dan wordt deze de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen en verstuurd. Wij versturen je bestelling binnen Nederland met DHL en wanneer dat is gebeurd krijg je van ons een verzendbevestiging met alvast een track&trace-link. Zo kun je na 22:00 op de dag van verzending je bestelling volgen en heb je duidelijk zicht op de afleverroute. Bestellingen die naar het buitenland verzonden worden hebben een levertijd van circa 2-6 werkdagen. Ook deze bestellingen kun je traceren via de link in de verzendbevestigingsmail.

Producten

  • Ik heb een klacht.

    Het spijt ons dat een artikel, de webshop of onze service niet aan je eisen voldoet. Neem direct even contact op met onze klantenservice, dan overleggen we samen hoe dit het best opgelost kan worden. Betreft het een klacht over een artikel, stuur dan even een mailtje met een foto van de klacht. Doorgaans kunnen we dezelfde dag tot een oplossing komen, maar als dit langer duurt zullen we er uiterlijk binnen 14 dagen op terugkomen. Wanneer een klacht niet door ons opgelost kan worden, kun je een geschil indienen bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

    Je hebt tot 31 dagen na ontvangst van de bestelling de tijd om deze te controleren op eventuele defecten en juistheid. Na deze periode is de koop gesloten.

    Vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen, heb je 6 maanden garantie op de kleding, mits deze deugdelijk is gebruikt.

  • Ik twijfel over de maat.

    Wanneer wij merken dat een artikel afwijkend valt qua maat, proberen we dat zo duidelijk mogelijk aan te geven bij de artikelomschrijving. Wil je het zekere voor het onzekere, stuur dan even een mailtje naar onze klantenservice met het artikelnummer erin vermeld, dan kunnen wij het artikel voor je opmeten en kun je met meer zekerheid bestellen.

  • Ik heb een vraag over een artikel.

    Twijfel niet en neem direct contact op met onze klantenservice, wij beantwoorden graag je vragen. Stuur je een mailtje via ons mailformulier, dan krijg je doorgaans dezelfde werkdag nog een reactie.

  • Hebben jullie de maat die ik wil nog op voorraad?

    De voorraad op de website is gekoppeld aan de échte voorraad in ons magazijn dus wanneer de door jou gewenste maat niet meer beschikbaar is op de website betekent dit dat deze momenteel niet meer te bestellen is. Het kan echter zijn dat het artikel weer beschikbaar komt, bijvoorbeeld door een geannuleerde bestelling. Daarom kun je op de artikelpagina je emailadres achterlaten waardoor je automatisch een mailtje krijgt wanneer het artikel in de gewenste maat weer voorradig is.

  • Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?

    De artikelselectie op de site is 'live' en is gekoppeld aan wat er op voorraad ligt in ons magazijn. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een artikel toch niet leverbaar blijkt. Wij nemen in dat geval zo snel mogelijk contact op. Uiteraard doen wij er alles aan om een dergelijke situatie te voorkomen!

  • Wat is de garantietermijn?

    Ondanks dat onze leveranciers en wij alles in het werk stellen om te zorgen dat je helemaal tevreden bent over de door jou bestelde artikelen, kan het helaas voorkomen dat een artikel een defect vertoont. Het is goed om te weten dat, vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen, je wettelijke garantie op de kleding hebt, mits deze deugdelijk is gebruikt. Vertoont een artikel binnen deze termijn een gebrek, neem dan direct even contact op met onze klantenservice, dan overleggen we samen hoe dit het best opgelost kan worden. Dus wanneer het product binnen deze wettelijke garantietermijn niet voldoet aan wat je er van mag verwachten, zullen wij zorgen voor herstel of vervanging (indien redelijkerwijs mogelijk) of lossen we het op een andere manier op, zolang beide partijen tevreden zijn.

Bestellen

  • Ik wilde mijn bestelling afronden maar een artikel is opeens niet meer leverbaar?

    Het spijt ons dat het niet is gelukt om je bestelling volledig af te ronden. De artikelselectie op de site is 'live' en is gekoppeld aan wat er op voorraad ligt in ons magazijn. Wanneer je een artikel in je winkelmand plaatst, betekent dit niet dat het voor je is gereserveerd. Totdat je het bestelproces hebt afgerond, is het dus mogelijk dat iemand anders het artikel bestelt, zelfs als in jouw winkelmandje zit. Is dat het geval, dan krijg je tijdens het bestellen een melding dat het artikel niet langer voorradig is.

  • Is mijn bestelling goed doorgekomen?

    Wanneer je het bestelproces volledig hebt doorlopen, wordt er automatisch een bevestiging van de bestelling per mail naar je verzonden. Wanneer je deze na een kwartier nog niet hebt ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice, dan kunnen we kijken waar het is misgegaan.

  • Kan ik artikelen bijbestellen of een bestelling samen laten versturen?

    Het is helaas niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen in orders die reeds geplaatst zijn. 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Indien de bestelling nog niet is verwerkt, is het geen enkel probleem om de bestelling te annuleren. Zelfs als deze al betaald is, is het mogelijk de bestelling te annuleren. Wij storten dan het volledige bedrag zo snel mogelijk aan je terug. 

    Als je bestelling al verwerkt is kunnen we deze helaas niet meer annuleren. Wil je de status weten van je bestelling? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.

  • Ik woon buiten Nederland en wil bestellen, is dat mogelijk?

    Dat is geen probleem! Op dit moment versturen wij naast Nederland ook naar België. De verzending naar het buitenland is altijd traceerbaar en de verantwoording van de verzending ligt bij Kixx. De levertijd naar het buitenland is circa 2-6 werkdagen.

  • I don't live in Holland but want to place an order, is that possible?

    That's possible! Right now, we support shipment to: the Netherlands and Belgium. We always send you a link to trace your package, the responsibility of the shipment is ours. The package will normally be delivered within 2-6 days.

  • Bestellen met of zonder account?

    Om een bestelling te plaatsen is het uiteraard niet verplicht om een account aan te maken. Doe je dit wel, dan profiteer je van de volgende voordelen: - Persoonlijke gegevens zoals naam en adres worden automatisch ingevuld door in te loggen en zo versnel je het bestelproces. - Je kunt artikelen toevoegen aan je verlanglijstje. - Je kunt de status van je bestelling(en) volgen.

Betalen

  • Volgens mij is de betaling niet correct verlopen?

    Wanneer de betaling niet goed is afgerond, maar de bestelling wel is geplaatst, krijg je van onze betaalkassa na een uur een betaallink per mail. Via deze link kom je weer in de betaalkassa om de betaling alsnog af te ronden. Werkt de link niet, neem dan even contact op met onze klantenservice om de betaling te herstellen.

  • Hoe kan ik betalen?

    Betalen is mogelijk via: 

    • - iDEAL
    • - MasterCard of VISA
    • - Bancontact (België)
    • - Riverty


    Betalingen gaan via de betaalkassa van MultiSafePay. Dit betrouwbare en SSL-beveiligde kassasysteem voldoet aan de hoogste veiligheidsnorm voor betalingsverkeer (PCI-DSS).

Promotiecodes en cadeaubonnen

  • Ik heb een cadeaubon gekregen. Hoe kan ik deze gebruiken?

    Wat leuk dat je een Kixx cadeaubon hebt gekregen! Deze is heel simpel te gebruiken; op de bon staat een unieke code vermeld waaraan het bedrag is gekoppeld dat op de bon staat. De code vul je in in de winkelwagen bij 'Promotiecode toevoegen'. Het bedrag wordt dan van het totaalbedrag afgetrokken. Enkele voorwaarden: 

    • - De code is één keer te gebruiken en kan niet tegelijk met andere promotiecodes gebruikt worden. 
    • - Het bedrag is niet op te splitsen over meerdere bestellingen, niet te verrekenen met openstaande facturen of inwisselbaar voor contanten. Daarnaast is het niet mogelijk om een eventueel restbedrag terug te storten, zorg dus dat je de hele bon kunt gebruiken!
    • - Indien het totaalbedrag van de bestelling hoger is dan de waarde van de cadeaubon, dan kom je na het voltooien van de bestelling automatisch in de betaalkassa terecht waar je het restbedrag kunt bijbetalen.
    • - De cadeaubon is uitsluitend te gebruiken op onze site.

  • Kan ik meerdere promotiecodes tegelijk gebruiken?

    Helaas is het niet mogelijk om meerdere promotiecodes tegelijk te gebruiken. Heb je er meer dan één, gebruik dan de code die de hoogste korting geeft, óf de kortste geldigheid heeft!

Privacy

  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?

    De gevraagde persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Kixx B.V. en worden voornamelijk gebruikt voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, en het voeren van een verantwoord klantenbeheer, risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Je gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt of verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestand. Uiteraard kun je de gegevens zelf in je account wijzigen, of neem even contact op met onze klantenservice.

Overig

  • Wie is Kixx.nl?

    Kixx is de leukste online winkel voor babykleding en kinderkleding. Wij verkopen uitsluitend merkkleding; zowel nieuwe babykleding, kinderkleding en tienerkleding als overjarige collecties (géén tweedehands kleding). Wij bieden een groot assortiment van de leukste merken met dagelijkse aanvulling en uitbreiding dus elke dag weer wat nieuws!

  • Ik heb een suggestie!

    Zie je een fout op de website of heb je ideeën om de site prettiger te maken? Neem dan direct contact met ons op en laat het ons weten! Feedback van onze klanten wordt door ons zeer gewaardeerd, dus schroom niet en laat je horen.

  • Hoe blijf ik op de hoogte van Kixx nieuws?

    Dit kan op verschillende manieren. Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, brengen we je één keer per week helemaal op de hoogte van de nieuwste artikelen en weet je direct wat voor acties er lopen en wanneer de uitverkoop begint. Daarnaast vinden wij het leuk als je ons volgt op Facebook en/of Instagram. Via die kanalen brengen wij je ook op de hoogte van aanbiedingen, nieuws en acties!

  • Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.

    Staat het antwoord op je vraag niet bij de veelgestelde vragen, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Je kunt ons mailen via het contactformulier, wij streven ernaar binnen 24 uur contact met je op te nemen. 

iDEAL Bancontact MasterCard Visa Achteraf betalen
Webshop Trustmark